KONTAKT z SUPPORTEM Nam nie straszny!!!

KONTAKT z SUPPORTEM Nam nie straszny!!!

Pamiętajcie, że jeżeli macie jakiś problem w grze w pierwszej kolejności należy:

  • wyczyścić dane gry (Nie dotyczy IOS) – Tutaj macie podane Jak wyczyścić dane gry
  • odinstalować grę
  • wyłączyć urządzenie
  • włączyć urządzenie
  • zainstalować grę ponownie
  • połączyć grę z przypisanym do danej farmy kontem na Facebooku

Jeżeli Wasza farma jest połączona a kontem na Facebooku GRA WAM NIE ZNIKNIE!!!

Jeśli dalej występuje problem w grze poszukajcie informacji na Oficjalnym Funpage Wiejskiego Życia nad Morzem na Facebooku albo w Polskiej Grupie na Facebooku

W przypadku braku odpowiedzi skontaktujcie się z Supportem. Jeżeli możecie wejść do gry należy:

  1. Wejść w Ustawienia
  2. Ikonę Pomoc
  3. Ikonę Wiadomości górny prawy róg
  4. W Formularzu dokładnie opiszcie:

jaki macie problem;

podając nazwę swojej farmy;

jej Id (7 liter identyfikacyjnych, które znajdziecie po wejściu w Ustawienia);

czas kiedy problem się pojawia;

informację, o wszystkich działaniach jakie do tej pory wykonałaś/łeś (m.in. czyszczenie danych gry, przeinstalowanie gry)

Im więcej informacji podacie w pierwszym zgłoszeniu tym sprawniej przebiegnie cały proces wymiany informacji Gracz = Support.

ZALECANE  jest dodawanie jak najwięcej zdjęć!!! (ikona spinacza w górnym prawym rogu, przy zgłoszeniu dodajecie 1 zdjęcie a po wysłaniu kolejne)

Nie zapomnijcie podać “imię” jak Support może się do Was zwracać oraz emaila.

5. PAMIĘTAJCIE, że po wysłaniu zgłoszeniu na ikonie Ustawień musi pojawić się czerwona kropka. Oznacza ona, że zgłoszenie zostało zarejestrowane w systemie. Przejdźcie ponownie przez: Ustawienia/ Pomoc/ Ikona wiadomości – znajdziecie tam automatyczną informację zwrotną o zarejestrowaniu zgłoszenia.

WAŻNE

W trakcie całej procedury kontaktu z supportem nie jest zalecane czyszczenie danych i przeinstalowanie, gdyż przy okazji zniknie z waszego urządzenia cała korespondencja. NIE MARTWCIE SIĘ rozmowa jest cały czas dostępna ale tylko dla Supportu!

Skąd będziemy wiedzieć, że support nam odpisał?

Jeżeli zostanie wysłana do Was odpowiedź ma ikonie Ustawień pojawi się czerwona kropka.

 

Co zrobić jeżeli nie możemy wejść do gry i chcemy skontaktować się z Supportem?

W takiej sytuacji należy skontaktować się z supportem pod adresem:

support@funplus.mail.helpshift.com

w tytule wiadomości wpisując: Seaside

Pamiętajcie o tym, że wysyłając zgłoszenie poza grą czas oczekiwania na odpowiedź wrotną jest dłuższy niż z gry.

 

 

3 thoughts on “KONTAKT z SUPPORTEM Nam nie straszny!!!

  1. Nie straszny tylko na odpowiedź czekam już 48godzin,jak mam grać na tym badziewiu i czekać jak tu nic nie ma,kupować tu nie będę,tam miałam prawie wszystko łącznie z kwiatkami przyjaźni,a tu żeby grać trzeba kupić,o nie dwa razy płacić za to samo,wolę zrezygnować z gry,ale to bardzo boli.

Comments are closed.

Comments are closed.

Kontynuując zgadzasz się na użycie plików cookies więcej informcji

Ta strona wymaga plików cookies. Możesz zaakceptować zapisywanie plików cookies na twoim komputerze, lub kontynuować beż zapisywania plików cookies (niezalecane. Strona może mieć niedostępne niektóre funkcjonalności). The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij